söndag 21 augusti 2011

En vecka

Det har varit lite tyst här på bloggen. Vanligtvis brukar det bero på att det inte går så bra med min viktminskning, men den här gången är det faktiskt inget annat än tidsbrist! Det har varit en otroligt hektisk vecka på jobbet och dessutom har jag varit upptagen varje kväll. Puh, jag har varit helt slutkörd!

Nu har jag räknat propoints i en vecka och det har gått jättebra. Imorgon är det dags för VV-möte med vägning igen och jag räknar med att se ett minus på vågen, men jag har ingen aning hur stort det kan tänkas bli.

Som sagt har propointsandet gått bra, men jag vill inte "bara" hålla mig till mina points, jag vill äta bra mat också. Så målet med nästa vecka är att planera måltiderna lite bättre och äta ordentligt lagad mat till lunch och middag. Dessutom ska jag öka min vardagsmotion genom att gå av en tunnelbanestation tidigare.

Men än så länge är det lite söndag kvar att njuta av. Älskade söndag!



2 kommentarer:

  1. Ja, nog är det full rulle just nu! Hela söndagen har gått åt till att förbereda för veckan som kommer. Eller inte riktigt, men det känns så. Jag fick lov att tänka till och ta och stryka kläder...till mig själv...jag som lagt av med sådant och bara kört strykfritt i flera år... Å andra sidan gillar jag att stryka, man tänker rätt bra.

    Hoppas du får en bra mat- och jobbvecka, hoppas du blir nöjd med VV-mötet. :)

    SvaraRadera
  2. Kul att det gåt bra. Lycka till med vv-mötet.

    SvaraRadera