söndag 18 september 2011

Pumpad!

Det blev en riktig träningshelg! Jag är precis hemkommen från ett bodypumppass, det första på typ ett år.

Det kändes ganska bra under passet och foten var inga problem. Den gör dock fortfarande väldigt ont när jag går och hoppar, men i bodypump står man ju still så det gick bra. Ser fram emot när jag lär mig programmet (de skulle iofs byta nästa vecka) för då blir det lättare att veta hur mycket vikt jag klarar av att ha på stången.

Nu är det bara att vänta på träningsvärken - för det vet jag att jag kommer att få!

Och imorgon är det vägning. Hoppas på ett minus!

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummar och tår för ett minus :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Njut av träningsvärken! Hur ont det än gör så gör det ont av den bästa av anledningar!

    SvaraRadera
  3. Så bra!! Det blir säkert minus.

    SvaraRadera