lördag 17 september 2011

Afro

Sådärja, nu är jag igång med träningen! Träningspremiären bestod av ett Afropass.

Jag gillar och dansa och jag är lite stel i ryggen så då tänkte jag att det skulle kunna vara bra med lite afrikanska rytmer att skaka loss kroppen till. Och det var jättekul, men även jobbigt. Instruktören var fantastiskt bra, men tyvärr var hon bara en vikarie så nästa gång blir det någon annan.

Det var dock en jättedålig grej med passet och det var att jag fick ont i ena foten. Det var en hel del jämfotahopp och mot slutet började jag känna mig lite öm i ena vristen. Tyvärr har det bara blivit sämre sedan dess, men jag hoppas att det inte blir någon långvarig skada.

2 kommentarer:

  1. Bra att du är igång! Skippa hoppen nästa gång så går det bra. Afrodans låter jättekul :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Synd med foten, Afro är verkligen kul! :)

    SvaraRadera