torsdag 7 juli 2011

Dag 22 - Trött och sur

Suck, vilken dålig dag!
Jag har sovit alldeles för lite, det är apvarmt ute och jag svettas och känner mig fulare och äckligare än nånsin.

Och så slutar jag inte äta choklad. Suck! Idag blev det ingen ordentlig middag alls. Även om jag inte har hetsätit så är detta verkligen inte okej!

Action plan:
*Städa upp här hemma så att allt känns fint och harmoniskt
*Planera mina outfits så att jag känner mig fin
*Planera mina måltider så att jag alltid äter ordentlig mat
*Godis endast på lördagar

Frukost: 1 tallrik lättfil med allbran, 1 smörgås med bregott mellan och mager ost
Lunch: Sallad med kyckling, bacon, parmesanost och caesardressing, 1 bröd med smör
Mellanmål: 2 muggar te med mjölk
Middag: 3 hårda mackor med bregott mellan och mager ost, 1 glas mjölk, några jordgubbar
Efterrätt: Alldeles för många bitar schweizisk choklad

4 kommentarer:

  1. Hej. Tycker att du har gjort en utmärkt planering för att må bättre. Önskar dig ett gott slut på dagen, bra sömn och en bättre morgondag.

    SvaraRadera
  2. Bra plan! Skippa allt som innehåller socker och mjöl så kommer du ifrån suget snabbare. Släng chokladen!!!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  3. Usch vad tråkigt att du känner dig så off, du är inte ensam om det tyvärr :( Ibland behöver man verklgien någon som kommer och slänger chokladen åt en och ser till så man äter vettigt..

    Min blogg är tillfälligt försvunnen i vattenkasoet i köpenhamn så finns här just nu http://blue78.blogspot.com/ *kram*

    SvaraRadera
  4. Ordning är härligt och avstressande tycker jag.

    SvaraRadera