onsdag 6 juli 2011

Dag 21 - Appoholic

Idag var jag lite rastlös på jobbet och började ladda ner appar till telefonen. Jag har inte haft smartphone särskilt länge och har inte laddat ner särskilt många appar, men idag gick jag helt bananas. Jag blev en appoholic!

Det blev både lite spel och fotoappar, men även appar som
 * 200 situps
 * 100 pushups
 * Get running

Så nu ni! Nu ska jag påbörja tre träningsprogram och när de är över ska jag kunna göra 200 situps, 100 armhävningar (på knäna) och springa 5 km. Hmm, undrar vad det kommer att vara för tidplan på det...

Dessutom laddade jag ner appen Viktkoll där jag registrerar min vikt samt appen Mindfulness. Frid, here I come!

Förresten. Under mitt förra försök till ett hälsosammare liv fick jag ett hetsätningsåterfall dag 21. Det har jag inte fått idag. Mycket bra! Därmed inte sagt att det har varit en tiopoängare när det gäller matintaget...

Frukost: 1 Frökuse med ost, smör och skinka
Lunch: Sushi (5 lax, 4 avokado)
Mellanmål: 2 muggar te med mjölk (fick halsbränna efter sushin)
Middag: Pannkakor med sylt och grädde, 1 rågrut med bregott mellan och mager ost
Efterrätt: Några bitar schweizisk choklad

1 kommentar:

  1. Vilka spännande appar du hittat. Kul när tekniken kan göra det lite roligare på vägen. Bra gjort av dig att inte hetsäta, vet hur svårt det är. Lycka till med morgondagen.

    SvaraRadera